thebeardedlady

Alla inlägg under januari 2012

Av thebeardedlady - 12 januari 2012 19:33





Hej igen kära bloggläsare som fortfarande är här och nosar ibland. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för mina dåliga uppdateringar här på bloggen, men jag har haft fullt upp med plugga till körkortet och så har de ju varit jul och allt som hör till. 

Snart så är jag färdig med körkortet och kan förhoppningsvis komma i gång med min kreativa sida igen och hålla bloggen uppdaterad. Jag skrev teoriprovet i tisdags och klarade faktiskt de med väldigt bra poäng så nu är de bara uppkörningen kvar och den är nästa vecka. 






 

Inte nu i helgen men nästa helg är det dags för min underbara systerdotter/gudbarn Novalies dop och de ska bli så trevligt! Jag stannar kvar på Gotland en vecka efter dopet också och gaddar lite så man får hoppas att de blir några roliga tatueringar så jag får lite bilder att lägga upp här.


   
 


Tänkte bjuda på en gadd som jag gjorde i mellandagarna på en vän till min syster. Vi ska göra en ängel i samma stil på andra armen (den sitter under armvecket) efter dopet. Den täcker faktiskt ett ärr också vilket jag tycker att jag lyckades bra med att täcka över.

Det syns inte så bra på bilden men killen som har tatueringen är något mörkhyad och han bestämde sig för att göra tatueringarna i black and grey vilket annars är väldigt ovanligt att man gör såna här new school motiv i. Jag har inte gjort designen utan de var kunden som hade med sig en bild och jag har efteråt fått reda på att det är en kille som heter Jesse Smith som gjort designen. Duktigt kille de där. :)




Hoppas folket blev glada för lite uppdatering. Ha de super tills vi ses här igen!



/Skäggiga Damen

















Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards